REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
[Złotoryja] Rynek 16inwestycja
Pokaż inwestycję
[Złotoryja] Rynek 16
Złotoryja, Stare Miasto
Rynek powierzchni biurowych w Warszawie w II kw. 2021 rokuartykuł
Pokaż artykuł
Rynek powierzchni biurowych w Warszawie w II kw. 2021 roku
Jak będą wyglądać biura, gdy skończy się pandemia? Na warszawskim rynku biur, po pięciu kwartałach k...
Rynek powierzchni biurowych w Warszawie w III kwartale 2021 rokuartykuł
Pokaż artykuł
Rynek powierzchni biurowych w Warszawie w III kwartale 2021 roku
Polska Izba Nieruchomości Komercyjnych (PINK) publikuje zagregowane dane dotyczące warszawskiego ryn...
[Warszawa] Ekskluzywne akcesoria kuchenne w Złotych Tarasachartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Ekskluzywne akcesoria kuchenne w Złotych Tarasach
Firma Savills doradzała marce Le Creuset przy wynajmie powierzchni handlowej w centrum handlowym Zło...
[Polska] Tomasz Lipiński: Potencjał rozwojowy małych miast na rynku nieruchomości handlowychartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Tomasz Lipiński: Potencjał rozwojowy małych miast na rynku nieruchomości handlowych
Rynek centrów handlowych w Polsce jest coraz bardziej nasycony. Według danych firmy Cushman & Wakefi...
[Warszawa] Debata CBRE: ulice handlowe są potrzebne Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Debata CBRE: ulice handlowe są potrzebne Warszawie
W siedzibie CBRE w warszawskim biurowcu Rondo 1 odbyła się debata poświęcona ulicom handlowym. Celem...
Nie tylko Lidl i Biedronka rywalizują o konsumentów. Jakie są kierunki rozwoju spożywczych sieci handlowych w Polsce?artykuł
Pokaż artykuł
Nie tylko Lidl i Biedronka rywalizują o konsumentów. Jakie są kierunki rozwoju spożywczych sieci handlowych w Polsce?
Po erze supermarketów i hipermarketów sklepami pierwszego wyboru Polaków stały się dyskonty i mniejsze formaty. Pomogły w tym strategiczny rozwój sieci i dążenie do bliskości fizycznej placówek handlowych zgodnie z trendem "proximity retail", który umocnił się w pandemii. W najnowszym raporcie pt. “Nie tylko rywalizacja Biedronki z Lidlem” eksperci Colliers przeanalizowali strategie rozwoju największych graczy branży spożywczej na polskim rynku.
Projekty wielofunkcyjne i parki handlowe wciąż na topie w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Projekty wielofunkcyjne i parki handlowe wciąż na topie w Polsce
Retail parki dają inwestorom zarobić. Liczne obiekty handlowe typu convenience oddawane są w coraz mniejszych miejscowościach na terenie całej Polski. Tylko w trzecim kwartale br. w Polsce oddanych zostało prawie 120 tys. mkw. powierzchni handlowych, w tym kilka retail parków.
Do Polski zamierzają wejść nowe marki handlowe [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Do Polski zamierzają wejść nowe marki handlowe [RAPORT]
Polskim rynkiem handlowym niezmiennie interesują się nowe marki, co znajduje odzwierciedlenie w kilku debiutach. Do kolejnych wejść mogą zachęcić coraz lepsze wyniki po stronie sprzedaży detalicznej, rosnąca odwiedzalność centrów handlowych, a także wyższe obroty, na które negatywny wpływ przestała mieć inflacja.
[Warszawa] Warszawski rynek handlowy z potencjałem rozwoju dla nowych projektówartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Warszawski rynek handlowy z potencjałem rozwoju dla nowych projektów
Utrzymujące się zainteresowanie najemców i deweloperów, niski wskaźnik powierzchni niewynajętej oraz...
Parki handlowe wciąż na fali wznoszącejartykuł
Pokaż artykuł
Parki handlowe wciąż na fali wznoszącej
Inwestycje na rynku nieruchomości bronią się niezależnie od trudności w gospodarce, jednak budowa mieszkań chwilowo wyhamowała, magazyny zwolniły, za to parki handlowe nadal nabierają inwestycyjnego wiatru w żagle – podkreślają przedstawiciele firmy Walter Herz.
Tętniąca życiem Warszawa potrzebuje powrotu ulic handlowychartykuł
Pokaż artykuł
Tętniąca życiem Warszawa potrzebuje powrotu ulic handlowych
Empik w Cepelii, Decathlon City w International Business Center, Bulgari, Luca, Carhartt czy Le Szapo – czy umowy najmu podpisane w ostatnich miesiącach w Warszawie to zapowiedź odrodzenia stołecznych (i nie tylko) ulic handlowych? Wysokie nasycenie powierzchnią centrów handlowych i spadający poziom dostępnych w nich przestrzeni do wynajęcia, daje ku temu pewną nadzieję. Co więcej, jak zwracają uwagę eksperci międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield, rynek handlowy w Polsce znajduje się teraz w bardzo interesującym momencie rozwoju, a wielu najemców jest coraz bardziej zainteresowanych większą dywersyfikacją portfela lokalizacji, w jakich działają. Pojawiają się nowe koncepty i formaty. To oznacza realną szansę na ponowny rozwój handlu przy ulicach.
Nowe powierzchnie handlowe, wzrost transakcji oraz odbudowa odwiedzalności i obrotów – raport PRCHartykuł
Pokaż artykuł
Nowe powierzchnie handlowe, wzrost transakcji oraz odbudowa odwiedzalności i obrotów – raport PRCH
Raport Retail Research Forum za pierwsze półrocze 2022 r., przygotowany przez Polską Radę Centrów Handlowych, pokazał, że dla branży był to czas powrotu do wyników sprzed pandemii i odrabiania strat.
W województwie lubelskim powstanie nowy park handlowy [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W województwie lubelskim powstanie nowy park handlowy [WIZUALIZACJE]
W województwie lubelskim powstanie nowy park handlowy. Firma Smart Park Polska, inwestor i deweloper parków handlowych w Polsce, na miejscu dawnego marketu Tesco stworzy Smart Park Krasnystaw – park handlowy z myślą o wygodnych zakupach mieszkańców. Smart Park Krasnystaw będzie usytuowany przy istniejącej Galerii Krasnystaw, otwartej w 2009 roku.
PRCH: Obroty najemców w centrach handlowych w I półroczu 2024 r. znacząco wyższe od inflacjiartykuł
Pokaż artykuł
PRCH: Obroty najemców w centrach handlowych w I półroczu 2024 r. znacząco wyższe od inflacji
Obroty najemców prowadzących działalność w centrach handlowych były w pierwszym półroczu 2024 r. o 4,2% wyższe niż w pierwszym półroczu 2023 r. W tym samym okresie, jak podaje Główny Urząd Statystyczny, wzrost cen towarów i usług konsumpcyjnych wyniósł ogółem 2,7%.
Kolejny kwartał stabilizacji na rynku nieruchomości handlowych w Polsce artykuł
Pokaż artykuł
Kolejny kwartał stabilizacji na rynku nieruchomości handlowych w Polsce
Minione miesiące na rynku nieruchomości handlowych w Polsce charakteryzowała stabilność – mimo, że deweloperzy oddali do użytku zaledwie około 43 000 mkw. nowej powierzchni, cały czas pojawiają się nowe marki, a firmy obecne już na polskim rynku powiększają liczbę swoich punktów. Widoczny jest też trend przebudów istniejących obiektów i adaptacji zabytkowych przestrzeni na cele handlowe i usługowe.
Genesis Property przygotowuje osiem nowych inwestycji handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Genesis Property przygotowuje osiem nowych inwestycji handlowych w Polsce
Pińczów, Łęczna, Żagań, Brzeziny, Ropczyce, Poznań, Łódź i Morąg to miasta, w których Genesis Property przygotowuje nieruchomości handlowe. Ich oddanie do użytku przewidziane jest na przestrzeni kolejnych 24 miesięcy.
Rynek Infrastrukturyfirma
Pokaż firmę
Rynek Infrastruktury
Warszawa, Plac Bankowy 2, 00-095
firma
Pokaż firmę
Galeria Rynek
Lublin najbardziej nasyconym rynkiem handlowym w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Lublin najbardziej nasyconym rynkiem handlowym w Polsce
Jak wynika z danych międzynarodowej agencji doradczej Cushman & Wakefield, Lublin zajmuje pierwsze miejsce wśród najbardziej nasyconych powierzchnią handlową (>5000 mkw.) aglomeracji w Polsce. W przeliczeniu na 1000 mieszkańców poziom nasycenia dla aglomeracji Lublina wynosi 1094 mkw., a dla porównania, w przypadku aglomeracji warszawskiej, najbardziej dojrzałego rynku handlowego w kraju, jest to 831 mkw.
REKLAMA